O nas


Kiedy w 2014 roku powstało Contact Center, mieliśmy jeden cel – wspierać naszych klientów w realizowaniu celów biznesowych.

Przez kilka lat zmieniło się dużo – wprowadzanie najnowocześniejszych technologii, większa liczba pracowników i wciąż rosnące doświadczenie na rynku. Nie zmieniło się natomiast jedno. Wciąż dążymy do sukcesu, pracując nie dla klienta, lecz razem z Nim. Nasz zespół staje się Twoim zespołem wewnętrznym – razem opracowujemy strategię działania, wytyczamy cele i zadania, a następnie efektywnie realizujemy projekt.

i-stock-951514270@2x
217-edit@2x

Co wyróżnia nas spośród setki firm świadczących usługi contact center?


Przede wszystkim ludzkie podejście do współpracy. Bez względu na to, czy masz już doświadczenia z obsługą klienta, czy dopiero zdecydowałeś się na outsourcowanie tej pracy, stajemy się Twoim partnerem, który doradzi najlepsze rozwiązania.

istock-539329448-1@2x
i-stock-533699494-edit@2x
ico-elastycznosc

Jesteśmy elastyczni
w działaniu

Każde rozwiązanie, każda kampania i każdy projekt, szyty jest na miarę potrzeb Twojego biznesu.

ico-wyniki

Co dzięki temu
zyskujesz?

Pewność, że jesteś w dobrych rękach, a wyniki będą kształtować się na najwyższym poziomie.

ico-pracownicy

Nasi pracownicy
to specjaliści

Dbamy o ciągłość szkoleń podnoszących kompetencje, dzięki czemu kampanie przeprowadzane są profesjonalnie i sprawnie.

Zaufali nam

W ciągu ostatnich lat zaufało nam wiele firm i instytucji, wśród nich znajdują się między innymi:


teb_edukacja_poziom
uniwer
centrum