O nas
Kiedy w 2014 roku powstało Contact Center, mieliśmy jeden cel – wspierać naszych klientów w realizowaniu celów biznesowych.
Przez kilka lat zmieniło się dużo – wprowadzanie najnowocześniejszych technologii, większa liczba pracowników i wciąż rosnące doświadczenie na rynku. Nie zmieniło się natomiast jedno. Wciąż dążymy do sukcesu, pracując nie dla klienta, lecz razem z Nim. Nasz zespół staje się Twoim zespołem wewnętrznym – razem opracowujemy strategię działania, wytyczamy cele i zadania, a następnie efektywnie realizujemy projekt.


Co wyróżnia nas spośród setki firm świadczących usługi contact center?
Przede wszystkim ludzkie podejście do współpracy. Bez względu na to, czy masz już doświadczenia z obsługą klienta, czy dopiero zdecydowałeś się na outsourcowanie tej pracy, stajemy się Twoim partnerem, który doradzi najlepsze rozwiązania.


Jesteśmy elastyczni
w działaniu
Każde rozwiązanie, każda kampania i każdy projekt, szyty jest na miarę potrzeb Twojego biznesu.
Co dzięki temu
zyskujesz?
Pewność, że jesteś w dobrych rękach, a wyniki będą kształtować się na najwyższym poziomie.
Nasi pracownicy
to specjaliści
Dbamy o ciągłość szkoleń podnoszących kompetencje, dzięki czemu kampanie przeprowadzane są profesjonalnie i sprawnie.
Zaufali nam
W ciągu ostatnich lat zaufało nam wiele firm i instytucji, wśród nich znajdują się między innymi:

