Oferta

Sprawdź obszary, w których działamy


ico-sprzedaz

Wsparcie sprzedaży


Przeprowadzamy kampanie sprzedażowe od A do Z, które pozwolą Ci poszerzyć bazę odbiorców oraz zwiększyć wolumen sprzedaży. Nie tylko zdobędziemy nowych klientów, ale także zredukujemy koszty operacyjne
i poszerzymy Twoje kanały dystrybucji.

  • telemarketing (sprzedaż produktów i usług obecnym i nowym klientom),
  • umawianie spotkań dla przedstawicieli handlowych,
  • generowanie leadów,
  • welcome call.
ico-obsluga

Obsługa i utrzymanie klienta


Zadowolenie klientów stawiamy na pierwszym miejscu. Oddając klientów w ręce naszych specjalistów, masz gwarancję obsługi na najwyższym poziomie.

  • usługi back office, wspierające zaplecze administracyjne,
  • obsługa programów lojalnościowych i konkursów,
  • infolinia i serwisy informacyjne,
  • Service Desk oraz Help Desk,
  • e-biuro (wirtualny sekretariat, rejestracja medyczna),
  • obsługa projektów obcojęzycznych.
ico-naleznosci

Zarządzanie należnościami


Sprawne zarządzanie należnościami wpłynie pozytywnie na prawidłowy poziom płynności finansowej w Twojej firmie. Zredukujemy ilość przeterminowanych należności i przeprowadzimy profesjonalne negocjacje finansowe.

  • telefoniczna obsługa windykacyjna klientów masowych i biznesowych,
  • wysyłki SMS, e-mail, wezwań do zapłaty,
  • monitorowanie poziomów należności i terminów płatności,
  • negocjacje finansowe.
ico-badania

Badania rynkowe i marketingowe


Badania pozwolą Ci poznać bliżej profil Twojego odbiorcy, jak i konkurencję. Dowiesz się, czy Twoje produkty i usługi spełniają oczekiwania klientów.

  • badania przebiegu i skuteczności kampanii reklamowych,
  • badania satysfakcji Klientów,
  • badanie typu „Mystery Shopping”,
  • aktualizacje danych,
  • badania rynku i sondaże opinii.
ico-doradztwo

Doradztwo biznesowe


Potrzebujesz konsultacji swoich dotychczasowych projektów, chcesz usprawnić procesy lub wdrożyć nowe technologie w swojej firmie? Doradzimy Ci najefektywniejsze rozwiązania biznesowe.

  • konsulting procesów obsługi klienta,
  • wyznaczanie strategii obsługi klienta,
  • zdefiniowanie problemów i propozycje usprawnień.
ico-rozwiazania

Dedykowane rozwiązania


Jeśli masz niestandardowy pomysł, chętnie pomożemy wyznaczyć Ci jego mocne i słabe strony. Przedyskutujemy razem strategię i dopasujemy odpowiednie technologie.

Technologie i kanały


ico-email

E-mail

ico-outbound

Infolinia
wychodząca
(outbound)

livechat

Live Chat
i inne
komunikatory

ico-sms

SMS

ico-chmura

Rozwiązania
w chmurze

ico-ivr

IVR

ico-callpage

CallPage

ico-inbound

Infolinia
przychodząca
(inbound)