Oferta
Sprawdź obszary, w których działamy
Wsparcie sprzedaży
Przeprowadzamy kampanie sprzedażowe od A do Z, które pozwolą Ci poszerzyć bazę odbiorców oraz zwiększyć wolumen sprzedaży. Nie tylko zdobędziemy nowych klientów, ale także zredukujemy koszty operacyjne
i poszerzymy Twoje kanały dystrybucji.
- telemarketing (sprzedaż produktów i usług obecnym i nowym klientom),
- umawianie spotkań dla przedstawicieli handlowych,
- generowanie leadów,
- welcome call.
Obsługa i utrzymanie klienta
Zadowolenie klientów stawiamy na pierwszym miejscu. Oddając klientów w ręce naszych specjalistów, masz gwarancję obsługi na najwyższym poziomie.
- usługi back office, wspierające zaplecze administracyjne,
- obsługa programów lojalnościowych i konkursów,
- infolinia i serwisy informacyjne,
- Service Desk oraz Help Desk,
- e-biuro (wirtualny sekretariat, rejestracja medyczna),
- obsługa projektów obcojęzycznych.
Zarządzanie należnościami
Sprawne zarządzanie należnościami wpłynie pozytywnie na prawidłowy poziom płynności finansowej w Twojej firmie. Zredukujemy ilość przeterminowanych należności i przeprowadzimy profesjonalne negocjacje finansowe.
- telefoniczna obsługa windykacyjna klientów masowych i biznesowych,
- wysyłki SMS, e-mail, wezwań do zapłaty,
- monitorowanie poziomów należności i terminów płatności,
- negocjacje finansowe.
Badania rynkowe i marketingowe
Badania pozwolą Ci poznać bliżej profil Twojego odbiorcy, jak i konkurencję. Dowiesz się, czy Twoje produkty i usługi spełniają oczekiwania klientów.
- badania przebiegu i skuteczności kampanii reklamowych,
- badania satysfakcji Klientów,
- badanie typu „Mystery Shopping”,
- aktualizacje danych,
- badania rynku i sondaże opinii.
Doradztwo biznesowe
Potrzebujesz konsultacji swoich dotychczasowych projektów, chcesz usprawnić procesy lub wdrożyć nowe technologie w swojej firmie? Doradzimy Ci najefektywniejsze rozwiązania biznesowe.
- konsulting procesów obsługi klienta,
- wyznaczanie strategii obsługi klienta,
- zdefiniowanie problemów i propozycje usprawnień.
Dedykowane rozwiązania
Jeśli masz niestandardowy pomysł, chętnie pomożemy wyznaczyć Ci jego mocne i słabe strony. Przedyskutujemy razem strategię i dopasujemy odpowiednie technologie.
Technologie i kanały
Infolinia
wychodząca
(outbound)
Live Chat
i inne
komunikatory
SMS
Rozwiązania
w chmurze
IVR
CallPage
Infolinia
przychodząca
(inbound)